آرشیو مهر ماه 1400

در اين وبلاگ

قطع شدن اينترنت هنگام آپديت آيفون

۱۲ بازديد

شركت اپل هر يك‌سري وقت يكبار سيستم اپل آي دي در مشهد برهان آيفون و آيپدهاي خويش را آپ تو ديت رساني مي‌نمايد تا باگ‌ها و خطاها iOS پيشين را برطرف نمايد و آن را براي دانلود و نصب، به كاربران ارائه ميدهد. يوزرها براي اينكه تلفن همراه خويش را به جديدترين ورژن iOS برسانند و بتوانند از قابليت و امكان‌ها و تجهيزات تازه آن منفعت ببرند، بايستي آيفون خويش را به‌روز رساني نمايند. شايد شما هم با انقطاع شدن وب هنگام به روز آيفون مواجهه گرديده باشيد و ندانيد كه دقيقا نقص‌ از چه مي‌باشد. ما درين نوشته ي علمي راهي را به شما ارائه ميدهيم، پس با ما ياور باشيد تا با طرز‌ رفع اين مورد آشنا گرديد.
دانلود و نصب آپ تو ديت نو iOS

هر موقع كه بخواهيد سيستم استدلال خويش را به‌روز رساني فرماييد مي بايست وارد پيكربندي گرديد و نصيب General را گزينش نمائيد. آن گاه روي نصيب Software Update بزنيد و بعد از آن آيتم‌ي Download and Install را فشار دهيد. وقتي كه‌اين نصيب را زديد، گوشيتان استارت به دانلود مي‌نمايد و مي بايست مدتي حوصله فرمائيد تا اين مراحل بي نقص ايفا گيرد. هنگامي كه‌اين روند به پايان رسيد توافقنامه اپل يا اين كه به عبارتي Terms and Conditions را خواهيد رويت كرد و با زدن Agree مي توانيد سيستم ادله نو را نصب فرماييد.

اپل آيدي كارتي چيست ؟ آيا اپل آيدي كارتي بخريم يا نه

۱۴ بازديد

يوزرها آيفون به خيال و خاطر مزايا و كاربردهايي اپل آي دي در مشهد كه اپل آيدي دارا‌هستند عشق‌مند به داشتن آي دي انحصاري خويش مي باشند. اين گروه از يوزرها بخاطر محدوديت‌هاي مو جود در كشور‌ايران ممكن ميباشد براي تشكيل داد اپل آيدي به زحمت بيفتند و حتي بخواهند از اپل آيدي كارتي به كار گيري نمايند. در حيث داشته باشيد كه apple ID card به هيچ عنوانً وجود فرنگي ندارد و فاقد اعتبار ميباشد و كمپاني اپل اصلا چيزي ذيل اين تيتر نمي‌فروشد و ساختن اپل آيدي به طور كاملً بدون پول ميباشد. درين نوشته‌علمي روزنامه فروشگاه آنلاين ۱۹كالا تحليل مي‌نمايد كه اپل آيدي كارتي چه ميباشد و چه مشكلاتي به توشه مياورد.

شايسته ترين موبايل
اپل آيدي كارتي چه ميباشد و آيا اين آيدي ها داراي اعتبار ميباشند ؟

كارت اپل آيدي چه مي باشد؟ برخي از اشخاص و فروشندگان سود جو مبادرت به تنظيم اپل ايدي كارتي مي‌نمايند و اكانت‌هاي كاربري نامعتبر را در كارت‌هاي منحصربه‌فرد و شكيلي چاپ مي‌نمايند و با دريافت هزينه زياد آن را به فروش ميرسانند. به دو برهان كارشناسان ما اين فعاليت را سفارش نميكنند:

اوليه اينكه apple id بدون‌پول ميباشد و آحاد يوزرها آيفون در سرتاسر عالم آن را بطور مجاني تهيه و تنظيم مي‌نمايند، شما با استعمال از فراگيري تصويري ايجاد كرد اپل آيدي مي توانيد به راحتي براي خويش آي دي بسازيد و دوم اينكه در‌صورتي‌كه بخواهيد اپل اي دي بخريد يا اين كه تشكيل داد آن را به شخص ديگري بسپاريد داده ها حساب شما به دست افراد ديگر مي‌ افتد و امنيت آيفون شما ترساندن ميگردد.

اپل ايدي كارتي يك كارت ساده ميباشد كه مشخصاتي روي آن مندرج و برخيً در بسته‌بندي‌هاي قشنگ به فروش مي رسد. نكته جذاب اين مي باشد كه apple id card تنها در كشور ايران و كشورهاي تحريم گرديده به وسيله ايالات متحده وجود دارااست و به طور كاملً هم از اعتبار ساقط مي‌باشند.

فروشندگاني كه دست به فروش اپل ايدي كارتي ميزنند، يك سرور منحصر به فرد نشاني اينترنتي را براي بازه مجال مشخصي مي خرند و با به كارگيري از آن پست الكترونيك‌ها اپل آيدي هاي متعدد صحيح مي‌نمايند و زماني آنها را به فروش رساندند ديگر خدمت نشاني اينترنتي را تمديد نمي كنند و در غايت كمپاني اپل هم خدمت‌هاي غير فعال را مسدود مي‌نمايد و يوزرها را حسابي به دردسر مي‌اندازد.
نوشته‌ي علمي پيشنهادي: فراگيري جامع و تصويري تشكيل داد اپل آيدي

آيا اپل آيدي كارتي
نوشته ي علمي پيشنهادي: اي وي اس ۱۵ براي چه تلفن همراه هايي مي‌آيد؟
بازيابي اپل آيدي كارتي قابليت و امكان پذير ميباشد ؟

در فرايند ايجاد كرد اپل ايدي به نحوه مجاز و اساسي شما بايستي داده ها فردي خويش مثل اسم و اسم خانوادگي، آدرس اينترنتي و… را وارد نمائيد و ايراد اپل ايدي كارتي اين ميباشد كه داده ها شما فردي سازي نمي شود. بدين ترتيب در شكل بيماري آلزايمر اپل ايدي يا اين كه قفل شدن اپل آيدي قابليت بازيابي بدون‌پول آن از روش وب سايت اپل قابليت و امكان پذير وجود ندارد.

پيش نياز بازيابي اپل آيدي دسترسي و به كارگيري از خدمت ريكاوري اپل آيدي به پست الكترونيك داراي اعتبار، جواب به سوالهاي امنيتي و پسورد ميباشد. با اعتنا به نداشتن داده ها آي دي هاي كارتي، اپل آيدي شما قفل گرديده و بازيابي اپل آيدي كارتي با خلل مواجه ميشود. لازم به ذكر ميباشد كه خدمت ريكاوري اپل آيدي چنانچه كاربرد دارااست كه يوزرنيم اپل آي دي را داشته باشيد، در غير اين شكل بايستي از خدمت حذف آيكلود به كار گيري فرماييد.

ويژگي اول: قابليت Face ID آيفون ايكس

۱۳ بازديد

تا به امروز موسسه ها متعددي عملكرد كردند تا اپل آي دي در مشهد سيستم هاي گوناگون تشخيص صورت را بر روي موبايل هاي هوشمند پياده سازي نمايند و اكثري از آنها در عوض پياده سازي اين موضوع با ناكامي رو به رو شدند. نسبتاً ميتوانيم مدعا شويم كه هنوز هيچ شركتي نتوانسته با قدرت بدون نقص يك امكان تشخيص فيس را در موبايل خويش جايگزين اسكنر انگشت نمايد، ولي اپل اين عمل را ايفا داده و با حذف تاچ آيدي (Touch ID) از موبايل آيفون X يا اين كه iPhone X و جايگزين كردن آن با قابليت و امكان Face ID نشانه داده كه به طور كامل به كوشش بي‌ عيب و نقص اين خصوصيت يقين داراست.

خصوصيت هاي گوشي آيفون X در تلفن همراه ياري

علاوه بر اين قضيه يك موضوع ديگر هم امكان Face ID موبايل آيفون X يا اين كه iPhone X را اختصاصي مي‌نمايد! در سيستم Face ID اپل از كپي سه بعدي شكل مخاطب به كار گيري مي گردد كه يك شيوه به طور كامل منحصربه‌فرد و تازه به شمار مي‌رود. اين سيستم به قدري ظريف كار مي‌نمايد كه علاوه بر گول نخوردن در وضعيت قرار دادن عكس جلوي آن، مي تواند فيس استفاده كننده را پس از ايفا تغييراتي مثل گذاشتن ريش، عينك زدن، تغيير و تحول فرم موي، كلاه گذاشتن و غيره هم تشخيص دهد. به اين ترتيب Face ID يكي‌از او‌لين و جذاب ترين ابتكار هاي تلفن همراه آيفون X يا اين كه iPhone X به حساب مي آيد.
تعميرات اپل
خصوصيت دوم: شيت اكران True Tone در موبايل آيفون X

خصوصيت هاي گوشي آيفون X در تلفن همراه امداد

بيشتر بخوانيد: راهنماي بده بستان ال سي دي همگي سبك‌هاي آيفون اپل

امكان True Tone خصوصيت بود كه براي اولي توشه و قبلا در آيپد هاي اپل از آن به كارگيري مي شود. به موجب اين امكان، دستگاه مي تواند شدت نوروروشنايي گوشه و كنار گوشه و كنار را معقول و با رعايت آن تعادل اكران رنگ سپيد و همينطور شدت و رنگ هاي ديگر بر روي نمايشگر را سئو نمايد. به اين شكل همواره شايسته ترين كيفيت تصوير بوسيله برگه اكران آيپد ارائه مي شد. البته هم اكنون براي او‌لين توشه اين قابليت و امكان در موبايل آيفون X يا اين كه iPhone X ارائه گرديده است.