مک‌بوک ایر ۲۰۲۲

۷ بازديد
به عبارتی‌طور که گفته شد، به‌لحاظ می رسد که کامپیوترهای مک در اتفاق افتاد Peek Performance حضور پررنگی داشته باشند اپل آی دی در مشهد و احتمالاً مک‌بوک ایر نو نیز از این قاعده تاسی خواهد کرد. چنانچه خبر‌ها را دنبال کرده باشید، بازه‌ها میباشد که گفته می‌گردد اپل در درحال حاضر توسعه و گسترش نسل بعدی اولترابوک خوش‌ایجاد کرد و دوست داستنی خویش موسوم به مک‌بوک ایر میباشد و از قرار مشخص و معلوم، سبک همین سال تغییرات زیاد را تجربه خواهد کرد. با استناد به نقل از‌ها، مک‌بوک ایر تازه نام و نشان اساسی خویش، یعنی نازک و مدل‌‌بودن، مراقبت خواهد کرد و در ظاهرً ضخامت دستگاه در همه جهات به‌شکل یکسان درخواهد آمد.
این در حالی میباشد که اپل از فرصت رونمایی اولیه نسل مک‌بوک ایر، همواره از گویش پباده سازی شاسی کلفت‌خیس در عقب و نازک‌خیس در جلو تاسی نموده است. در واقعیت، قسمت کلفت‌خیس مک‌بوک ایرهای کنونی محل تعبیه تراشه‌های پردازشی و بقیه مشقت بار‌افزار میباشد. اپل به‌لطف تراشه‌های تازه حاذق خواهد بود تا شاسی مک‌بوک ایر را به‌ سیرتکامل‌ای تماماً گشوده‌پباده سازی نماید که همچنان ضخامت اندک، ولی یکسانی در همه جهات داشته باشد. با استناد به تصاویر رندر، شاسی مک‌بوک ایر بعدی می تواند شباهت انکارناپذیری به آیپد پرو داشته باشد و ضخامت آن نیز احتمالاً فقط یه خرده بیشتر از ضخامت درگاه USB-C و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا خواهد بود.
مک‌بوک ایر ۲۰۲۲ گرانقدر‌ترین بازطراحی خویش را یاور با تراشه M2 تجربه خواهد کرد
از سایر مشخصه پباده سازی یه خرده دعوا برانگیز می‌اقتدار به لبه‌های سپید نمایشگر با ناچ شبیه مک‌‌بوک پرو و آیتم‌های رنگی گوناگون اشاره نمود که به‌نوعی یادآور پباده سازی کلاسیک اپل میباشد. برخلاف مک‌بوک پرو ۱۳ اینجی، شواهد حاکی از آن میباشد که مک‌بوک ایر ۲۰۲۲ به نمایشگر LCD با نور و روشنایی پس‌مسئله مینی‌ال‌ای‌دی مجهز شود؛ البته در ظاهرً برای نگهداری ارزش از نرخ تجدید بنا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی نخواهد کرد. به کار گیری از نمایشگر مینی ال‌ای‌دی کنتراست، نوروروشنایی و عمق رنگ مشکی همانند نمایشگرهای گران قیمت OLED را به‌ارمغان خواهد آورد.
شایعات از آن حکایت دارا هستند که اولترابوک دارنده دو درگاه تاندربولت ۴، یک کانکتور مگ‌سیف و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون خواهد بود. کانکتو مگ‌سیف به یوزرها قابلیت می دهد تا برای شارژ کردن اولترابوک یادشده از درگاه‌های USB-C استعمال نکنند و از آنان برای عمل‌های دیگر سود بگیرند. درنهایت تراشه M2 به‌تیتر قلب تپنده جدیدترین مک‌بوک ایر اپل را تشکیل خواهد اعطا کرد تا اقتدار نادر‌نظیری را در یک لپ‌تاپ مدل و گردآوری‌وجور شاهد باشیم.

احتمال پایبندی آیفون SE 2022 به طراحی قدیمی آیفون 8 قوت گرفت

۷ بازديد
تصویری از حفظ کننده نمایشگر آیفون SE 2022 افشا گردیده است اپل آی دی در مشهد که نماد می دهد این موبایل قرار میباشد از به عبارتی پباده سازی دیرین آیفون 8 به کار گیری نماید.
از بازه‌ها پیش افشاگران مدعا گردیده بودند اپل در ماه مارس ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰ و فروددین ماه ۱۴۰۱) رویدادی به‌خواسته رونمایی نسل نو آیفون SE برگزار می‌نماید، تا این‌که برگزاری این مراسم به طور رسمی به تأیید اپل رسید. اپل در دعوت‌طومار‌ای قانونی از برگزاری مراسمی ویژه در روز ۸ مارس (۱۷ اسفند) خبر داده میباشد، رویدادی که پیش‌بینی میشود محفل رونمایی از آیفون اس ای ۲۰۲۲ (Apple iPhone SE 2022) باشد.
درحالی‌که هنوز چندین روز تا مراسم اپل باقی‌مانده، فون‌آرنا می‌نویسد نگهدارنده نمایشگر تلفن همراه آیفون SE 5G با تاریخ عرضه‌ ۱۰ مارس (۱۹ اسفند) در فضای اینترنت رؤیت شد‌ه‌است. به ظاهرً این حافظ عرضه‌نشده به وسیله بلکین ایجاد شده است. بعضی خبرپراکنی‌ها می‌گفتند اپل در نسل تازه آیفون SE سراغ پباده سازی آیفون XR می‌رود، البته تصویر منتشرشده با نگهدارنده نمایشگر بلکین علامت میدهد اپل قصد دارااست پباده سازی آیفون SE 2022 را در نسل نو نیز مراقبت نماید.
حفظ کننده نمایشگر آیفون SE 2022 با شماره‌سبک F8W768qe-REV اول توشه در روز ۲۸ ژانویه (۸ بهمن) در اینترنت‌تارنما آمازون ژاپن رؤیت گردیده‌است و در نصیب توضیحات بدین قضیه اشاره گردیده که‌این نگهدارنده مرتبط با «آیفون SE نسل سوم» میباشد.
نوشته‌ی‌علمی‌های دارای ارتباط:
اپل تاریخ برگزاری اتفاق افتاد معرفی آیفون SE 2022 را بیان کرد
همگی‌چیز در رابطه آیفون SE 2022؛ تلفن همراه اقتصادی اپل چه خصوصیت‌هایی خواهد داشت؟
تا قبل از رونمایی آیفون SE 2020 پیش‌بینی میشد اپل از پباده سازی آیفون‌های امروزی در فرم‌فاکتوری کوچک به کارگیری نماید، ولی کوپرتینویی‌ها آیفون SE 2020 را با پباده سازی آیفون 8 رونمایی کردند. همین سال افشاگرانی داعیه کردند اپل پباده سازی دیرین آیفون 8 را برای مدام کنار میگذارد، ولی جدیدترین افشاگری‌های برند گارمن به به کارگیری‌ دوباره از این پباده سازی اشاره می‌نماید.
انتظار می‌رود آیفون SE نسل تازه از پردازنده‌ A15 (به عبارتی تراشه‌ به‌کاررفته در آیفون 13) استعمال نماید و دارنده نمایشگر ۴٫۷ اینچ LCD باشد. دوربین یگانه و تاچ ID از سایر مشخصه‌های منتسب به آیفون SE 2022 میباشد.

مشکل تولید محصولات ۳ نانومتری TSMC برنامه تولید پردازنده‌های AMD را تغییر می‌دهد

۷ بازديد
سنگینی توشه ساخت تولید ها ۳ نانومتری روی دوش TSMC میتواند اپل آی دی در مشهد به نقص‌ در ساخت و ساز محصولاتی گردد که یک کدام از آنها پردازنده‌های AMD میباشد.
به‌گزارش خبرگزاری تایوانی DigiTimes، خلل در ساخت و ساز محصول ها ۳ نانومتری TSMC سبب می شود مشتریانی مانند AMD و انویدیا به‌بدون چاره از لیتوگرافی ۵ نانومتری به کارگیری نمایند که متعاقباً تغییرات متعددی در نقشه‌رویه بسط‌ی پردازنده‌ها و پردازنده‌های گرافیکی آن ها درپی خواهد داشت.
بااین‌اکنون، به‌حیث میرسد که گزارش رسانه‌ی تایوانی پاره ای اغراق‌آمیز باشد؛ چراکه TSMC تا به امروز در خصوص خلل در مراحل ایجاد کرد تولیدها ۳ نانومتری اظهارنظری نکرده و حتی اعلام نموده است نرم‌افزار‌هایش به‌خیر پیش می‌رود.
درین گزارش، آمده میباشد که فرآیند تشکیل داد تراشه‌های ۳ نانومتری با ترانزیستور FinFET برای TSMC مورد‌ساز بوده و در ظاهرً غول تایوانی صنعت تراشه به‌مراد بهبود وضع و اوضاع و ارتقا بازدهی در ساخت‌و‌ساز تراشه‌های یادشده تجدیدنظر نموده است.
جذاب میباشد بدانید که TSMC چند روز قبل نو‌ترین فرآیند ساختش را با اسم N3E معرفی کرد که ورژن‌ی ارزان‌خیس لیتوگرافی ۳ نانومتری میباشد. افزون‌براین، گرانقدر‌ترین خالق‌ی قطعات نصفه‌هادی عالم با‌‌اعتنا‌‌به محدودیت‌های هزینه و پباده سازی، فرآیند تشکیل داد دیگری نیز به اسم N3B به مشتریان قراردادی ارائه میدهد.
نوشته‌ی علمی‌های دارای ربط:
اینتل به طور رسمیً به کسب و کار استخراج ارزهای دیجیتال وارد میگردد
جاه‌طلبی سامسونگ برای پیشی به دست آوردن از TSMC تا سال ۲۰۳۰
با مشکلاتی که در مراحل تشکیل داد ترشه‌های ۳ نانومتری TSMC اتفاق افتاده میباشد، برخی از مشتریان درخواست جایگزینی کرده‌اند که حتماً تغییرات عظیمی در نقشه‌خط مش و اپلیکیشن‌هایشان ساخت و ساز خواهد کرد. همینطور، مشتریانی مانند Apple و اینتل برای اعتقاد حداکثری از تشکیل داد N3، هزینه‌ی بسیار متعددی پرداخت کرده‌اند؛ ولی به ظاهرً بقیه مشتریان مانند AMD برای فناوری گران ۳ نانومتری شتاب‌ای ندارند؛ چراکه تغییر و تحول پیشنهاد‌ها قادر است اشتباهات TSMC را مدل‌خیس یا این که سنگین‌خیس نماید.

BoomCanMS، اسپیکر بی‌سیم کوچکی که صدای آیفون را بهتر می‌کند

۱۰ بازديد
کمپانی Scosche اسپیکری به اسم BoomCanMS معرفی کرده که پشت آیفون ۱۳ متصل گردیده اپل آی دی در مشهد و صدای آن را یک‌سری برابر می‌نماید.
از در میان تک تک خصوصیت‌های آیفون که اپل در زمان سال‌ها ارتقا داده، از دوربین گرفته تا ورقه‌اکران و اپ، بلندگوی داخلی ناامیدکننده‌ترین آیتم میباشد. یک جفت هدفون عالی قادر است اختلال صدای تلفن همراه هوشمند کمپانی ذکر شده را حل نماید، ولی بلندگوی قابل حمل BoomCanMS نیز بضاعت و توان اینگونه کاری را دارااست. این گجت به‌شکل مغناطیسی به بخش مگ‌سیف آیفون ۱۳ متصل می‌گردد تا از خویش حفظ نماید.
به نقل از گیزمودو، این‌طور وجود ندارد که اپل به هیچ عنوانً به صدای بهتر بلندگوهای داخلی آیفون اهمیتی ندهد. صدای آیفون ۱۳ بسیار عالی از سبک اساسی منتشر گردیده در سال ۲۰۰۷ میباشد. توان صدای هر بلندگو به معیار هوایی که میتواند جابه‌جا نماید بستگی داراست. اسپیکرهای کوچک تلفن‌های هوشمند حتی نمی‌توانند با بلندگوهای بلوتوثی رقابت نمایند، چه رسد به آن‌هایی که با کیت صدای فراگیر سینمای خانگی عرضه می شوند.
نوشته‌ی علمی‌ی دارای ارتباط:
مقرون‌به‌صرفه‌ترین ایربادهای ورزشی جبرا معرفی شد
متاسفأنه فیزیک به عایدی واحد سنجش صدای آیفون شغل نمی‌نماید، البته در صورتی قصد نداشته باشید ابداً از ایرپاد به کار گیری نمایید، اسپیکر ۴۵ دلاری کمپانی Scosche، راه و روش معمولی‌ای برای ارتقای امکان‌های آکوستیک آیفون به حساب می‌آید. Scosche وعده داده فقط با یک توشه شارژ می‌قدرت پنج ساعت از اسپیکر تازه آن بهره مند شد. همینطور در حالتی که تعدادی شخص بخواهند به‌طور همزمان به تماس فرد دیگری گوش دهند، می‌اقتدار از BoomCanMS به‌تیتر بلندگوی تلفن ارتقاءیافته بهره برد. ضمنا، با اتصال بی‌سیم یک جفت بلندگو BoomCanMS می‌قدرت صدای استریو حقیقی و واقعی را پخش کرد، ولی صرفا یک کدام از آنان قادر است به طور مغناطیسی پشت آیفون متصل گردد.
BoomCanMS دارنده گواهیIPX7 میباشد، به‌این مضمون‌ که به‌راحتی قادر است نیم ساعت در آبی‌رنگ به عمق یک متر غوطه‌ور گردیده و سلامت بماند. اما در صورتیکه تمایل به غواصی دارید، نباید انتظار داشته باشید که اسپیکر جدیدتان زیاد دوام بیاورد. با این‌ هم اکنون، در شرایطی‌که آیفون و اسپیکر خویش را اشتباهی به درون دستشویی انداختید، مورد نیاز وجود ندارد نگران حاد شدن بلندگو باشید.

حالت Cinematic دوربین آیفون ۱۳

۹ بازديد
با شرایط Cinematic آیفون می تواند با پیش‌بینی اینکه سوژه‌ی جدیدی در شروع‌ی ورود به فریم فیلم‌برداری میباشد، اپل آی دی در مشهد نقطه‌ی فوکوس را در وقتی مطلوب روی آن ها تغییر‌و تحول دهد؛ استفاده کننده حتی قادر است حین یا این که بعداز فیلم‌برداری، به‌شکل دستی، در سطح افکت بوکه یا این که نقطه‌ی فوکوس تغییراتی تولید نماید.
وضعیت Cinematic که با دوربین‌های واید، تله‌فوتو و سلفی در‌ دسترس میباشد،‌ از فیلم‌برداری Dolby Vision HDR پشتیبانی می‌نماید؛ ولی وضوح و نرخ آن به‌ترتیب به 1080p و ۳۰ قاب‌برثانیه محصور میباشد. امکان فیلم‌برداری ProRes نیز که یک فرمت فیلم‌برداری فشرده با با کیفیت میباشد و هنگام چک زومیت هنوز در‌ اختیار یوزرها قرار نگرفته بود، در ویدئوی پشت‌صحنه‌ی تشکیل داد این فیلم کوتاه میبینیم که در مرحله‌ی فیلم‌برداری و تدوین آن به شغل رفته میباشد.
در ویدیوی پشت صحنه، نکات جالبی راجع‌به پروسه تشکیل داد این فیلم با آیفون ۱۳ پرو اکران داده می‌گردد که میتوانید در تحت ببینید. بوستان چان-ووک درین ویدیو قابلیت و امکان Cinematic دوربین آیفون ۱۳ را برای ضبط صحنه‌های نشانه گر‌بک و جایی که شخصیت شمشیرزن به پیشین نگاه می‌نماید، تحسین کرد و اظهار‌کرد حتی‌د‌ر صحنه‌هایی که به جابه‌جایی فوکوس نیازی نبود، عمق میدان نادر سبب شد رنگ‌ها به‌شکل زنده‌خیس و براق‌تری نشانه داده شوند. به‌لحاظ میرسد دوربین آیفون در ضبط صحنه‌های بدون نور این فیلم نیز کارایی درخشانی داشته میباشد.
تماشا در یوتیوب
بوستان چان-ووک در پایان پیام انگیزشی و الهام‌بخشی برای یوزرها داشت که ولی تبلیغ خیر نیز برای تلفن همراه آیفون محسوب می شد:
حقیقتاً حیرت‌انگیز میباشد که میتوانیم وسیله‌ای بدین قدرتمندی را در جیب خویش حمل کنیم. به آن گروه اشخاصی که میپندارند فیلم‌سازی شغل بسیار رنج میباشد و می‌ترسند حتی امتحانش نمایند، می گویم که ترسی به دل رویکرد ندهید. صرفا کافی میباشد آیفونتان را برداشته و از معاش روزانه و اتفاقاتی که دوروبرتان می‌ افتد یا این که حتی فیلم کوتاه خودتان را ضبط نمائید. در آغاز از هر چیزی که به آن واکنش می کنید، فیلم بگیرید و سپس هر توشه یک گام کوچک به جلو بردارید.
شما راجع‌به تمرکز ویژه‌ی سازندگان تلفن همراه بر توان ماژول دوربین چه فکر میکنید؟ به‌لحاظ شما آیا با‌ وجود دوربین‌های ماهر، زور هزینه‌ی گزاف دوربین‌های قادر بر تلفن همراه‌های هوشمند منطقی میباشد؟