اپل احتمالاً شارژر ۳۵ وات GaN با دو درگاه USB-C تولید می‌کند

۶ بازديد
ورقه ها افشا‌گردیده ازطریق اینترنت‌وب سایت قانونی اپل به ایجاد شارژری ۳۵ واتی اشاره می‌نمایند اپل آی دی در مشهد که دو درگاه USB-C دارااست و مبتنی‌بر فناوری گالیم نیترید میباشد.
اپل درحال‌حاضر شارژر ۳۰ وات USB-C را با ارزش ۵۰ دلار به فروش می رساند و آن‌طور که The Verge می‌نویسد، احتمالاً قرار میباشد به‌زودی شاهد معرفی جدیدترین شارژر اپل با قدرت ۳۵ وات و فایده‌مندی از دو درگاه باشیم. احتمالاً در شارژر ۳۵ وات اپل از فناوری گالیم نیترید (GaN) استعمال شود. به کار گیری از گالیم نیترید سبب ساز میشود شارژر تازه اپل بعدها خرد‌تری نسبت‌ به شارژر ۳۰ وات فعلی داشته باشد.
به‌لحاظ میرسد این داده ها نو از اینترنت‌وبسایت قانونی اپل حصول شد‌ه‌است. بر این شالوده گفته می‌گردد اپل به غلط مدرک جدیدی در اینترنت‌تارنما امان منتشر کرده که به «آداپتور برق ۳۵ وات دوگانه‌ی USB-C» مربوط میباشد.
ماه پیشین‌ی میلادی مینگ‌چی کو، افشاگر دارای اسم و رسم، در توییتی گفته بود اپل روی شارژ گالیم نیترید با قدرت حدوداً ۳۰ وات شغل می‌نماید. به گفته‌ی کو این شارژر هیبت فاکتور جدیدی دارااست و در همین سال میلادی از خط مش می رسد. احتمالاً آنچه در اینترنت‌وب سایت اپل کشف گردیده، همین شارژر میباشد.
با داشتن دو درگاه و قدرت خروجی ۳۵ وات، یوزرها اپل میتوانند با سرعت بالا آیفون 13 پرو 3dmax و اپل واچ یا این که مک بوک ایر M1 و اپل واچ را هم زمان شارژ نمایند. همینطور قابلیت شارژ دو دستگاه آیفون یا این که یک آیپد پرو و یک آیفون با سرعت کمتر وجود خواهد داشت. از آن‌جایی که با شارژر USB-C مواجه هستیم، می‌قدرت همزمان گونه های دستگاه‌ها را شارژ کرد.
نوشته‌علمی‌های مرتبط:
اپل در ادامه ساخت‌و‌ساز شارژر خرد‌خیس و کارآمدتر گالیم نیترید میباشد
اپل احتمالاً این سال شارژر ۳۰ وات مبتنی‌بر GaN عرضه می‌نماید
شارژر نو قرار وجود ندارد اولی شارژ گالیم نیتریدی اپل باشد. این مجموعه پیش‌خیس آداپتوری ۱۴۰ وات بر شالوده‌ی فناوری گالیم نیترید به یار و همدم مک بوک پرو ۱۶ اینچ عرضه کرده بود. بااین‌هم اکنون شارژر نو اپل اولی شارژر این مجموعه با دو درگاه خواهد بود.
در حیث داشته باشید شارژر تازه اپل به صورت کلی اقتدار خروجی ۳۵ وات داراست، خیر به ازای هر درگاه. آن‌طور که سندها افشا‌گردیده اعلام می‌نمایند، هر درگاه چهار نمایش دارااست: ۵ ولت / ۳ آمپر، ۹ ولت / ۳ آمپر، ۱۵ ولت / ۲٫۳۳ آمپر و ۲۰ ولت / ۱٫۷۵ آمپر. این یعنی می‌قدرت دو دستگاه را به طور همزمان با قدرت ۱۵ وات یا این که یک دستگاه را با اقتدار ۲۷ وات و دیگری را با اقتدار پنج وات شارژ کرد.
موقتیً به تاریخ عرضه‌ی آداپتور ۳۵ وات اپل اشاره نشده میباشد. براساس آنچه در اوراق آمده، اپل قصد ندارد کابل USB-C را در باکس‌ی این آداپتور قرار دهد.

سفارش‌های ایرپاد ۳ اپل حدود ۳۰ درصد کاهش یافته است

۳ بازديد
ظاهراً اپل به‌استدلال تقاضای تحت‌خیس از حد اپل آی دی در مشهد انتظار برای ایرپاد ۳، ساخت‌و‌ساز این متاع را کاهش داده میباشد.
اپل در ماه اکتبر عاقبت ایرپاد ۳ را به طور رسمیً معرفی کرد. این هدفون بی‌سیم به‌تیتر سبک نو محرمانه اساسی ایرپاد روانه‌ی بازار شد. بخش اعظمی اشخاص بر این یقین بودند که‌این مال فروش بسیار موفقی را تجارب خواهد کرد البته گزارش‌های اخیر آرم می دهد معیار توصیه‌ها برای این هدفون کم شده میباشد.
به نقل از GSMArena تحلیلگر پر اسم و رسم خبرهای اپل، مینگ‌چی کو، اعلام کرده که معیار فروش ایرپاد ۳ ذیل تأثیر استراتژی باخت‌خورده‌ی تقسیم مال، کاسته شده میباشد. به‌لحاظ می رسد واحد سنجش تقاضا برای این مال نسبت به واحد سنجش فروش ایرپاد ۲ خیلی نادر‌خیس بوده و به‌همین برهان بیان شده که اپل واحد سنجش ساخت ایرپاد ۳ را برای سه‌ماهه‌ی دوم و سوم همین سال کاهش داده میباشد.
ظاهراً اپل تصمیم دارااست فورا بعد از عرضه‌ی ایرپاد پرو ۲ در نصفه‌ی دوم سال ۲۰۲۲، ایجاد نسل نخستین این کالا را متوقف نماید تا از تکرار خطا پیشین دوری گردد.
نوشته‌ی‌علمی‌ی مرتبط:
اشتراک طاقت فرسا‌افزاری آیفون احتمالاً ۳۵ دلار در ماه خواهد بود
تماشا فرمائید: آزمایش باتری آیفون SE 2022 بهبود شارژدهی را در مقایسه با نسل پیشین نشانه میدهد
ایرپاد ۲ بعداز عرضه‌ی ایرپاد ۳ همچنان فروش خیر را تجربیات می‌نماید و تا امروز نیز دردسترس خریداران میباشد. تعجبی ندارد که ایرپاد ۲ با بها ذیل‌تری به‌فروش می رسد و این مورد سبب شد‌ه‌است ایرپاد ۳ از لحاظ قیمتی میان نسل گذشته خویش و ایرپاد پرو قرار بگیرد. مطمئناً ایرپاد پرو بها بیشتری نسبت به نسل سوم ایرپاد داراست ولی یوزرها با خرید این سبک، از امکان‌هایی مثل حذف نویز فعال نیز منفعت خواهند پیروزی.
به این‌ترتیب می‌قدرت خاطرنشان کرد اشخاصی که پیرو یک هدفون منزلت‌بالای بی‌سیم میباشند، ایرپاد پرو را گزینش خواهند کرد، و ایرپاد ۲ نیز گزینش کاربرانی میباشد که قصد خرید یک هدفون ارزان‌بها را دارا‌هستند.

کاهش سهم اپل از بازار هدفون‌های بی‌سیم در سال ۲۰۲۱ منجر به افزایش سهم سامسونگ شده است

۶ بازديد
اپل درسال ۲۰۲۱ بخشی از سهم بازار هدفون‌های بی‌سیم  اپل آی دی در مشهد را از دست داده و سهم سامسونگ با گلکسی بادزهای این مجموعه درین بازار ارتقاء یافته میباشد.
تمامی‌گیری بیماری کرونا در سال ۲۰۲۰ بازدارنده پیشرفت صنعت هدفون‌های بی‌سیم نشد و همین مراحل در سال قبل نیز درمورد بازار ذیل سلطه‌ی اپل ادامه داشته میباشد. آحاد فروش جهانی هدفون‌ های بی‌ سیم حقیقی (TWS) در سال ۲۰۲۱ همچنان به پرورش خویش خاطر نشان کرد و از ۲۳۰ میلیون دستگاه به ۳۰۰ میلیون دستگاه رسید که علامت‌دهنده‌ی پرورش ۲۴ درصدی میباشد. درحالی‌که‌این رقم به‌هیچ‌تیتر عدد متوسطی محسوب نمی شود، پژوهش ها کانترپوینت ارتقا ۳۳ درصدی را برای وسعت فروش این تولید ها پیش‌بینی کرده بود و اکنون این موسسه تحقیقاتی استدلال سعی ضعیف بازار را به تأثیر کووید ۱۹ مرتبط دانسته میباشد.
به نقل از فون‌آرنا، اپل که توشه دیگر به‌راحتی در بالا جدول برگزیدگان فروشندگان هدفون‌های بی‌سیم دنیا قرار گرفته میباشد، تا حدودی در از دست‌ دادن سهم خویش از این بازار تقصیر کار میباشد" چون ایرپاد ۳ دیرتر از آنچه نظارت‌گران انتظار داشتند، روانه‌ی بازار شد. اما این هدفون با‌گاز به محصولی برنده تبدیل شد و در سه‌ماهه‌ی چهارم به داده های عددی فروش درخورتوجهی دست یافت.
می بایست اشاره کنیم ایرپاد ۲ و ایرپاد پرو در سال ۲۰۲۱ همچنان بسیار دوست داستنی بودند چون تبلیغات اپل برای این دو مال روی خریداران تأثیر متعددی داشت. این دو فرآورده به اپل یاری کرد تا فروش کلی خویش را در سراسر دنیا در مقایسه با سال ۲۰۲۰ حدود پنج درصد ارتقاء دهد. اگرچه واحد سنجش فروش هدفون‌های TWS اپل در سال ۲۰۲۱ ارتقاء یافت البته سهم بازار کمپانی بومی در کوپرتینو با افت چهار درصدی مواجه شد که‌این مسئله مطلقاً برای سرمایه‌گذاران این موسسه خبر خیر و خوبی وجود ندارد. شیائومی درین مدت‌ی وقتی همچنان مقام دوم را نگهداری کرد و سامسونگ نیز چیره شد با کوشش خوب در بازار، مسافت‌ی خویش را با شیائومی کم کند.
سامسونگ به‌لطف گلکسی بادز پرو و گلکسی بادز ۲، سومی فروشنده‌ی تعالی هدفون‌های بی‌سیم عالم میباشد که داده های عددی فروش خویش را تا ۳۳ درصد ارتقا داده میباشد. علاوه‌براین سهم بازار غول فناوری کره‌ی جنوبی از ۶٫۷ درصد در سال ۲۰۲۰ به ۷٫۲ درصد در نقطه پایان سال ۲۰۲۱ رسیده میباشد.

اشتراک سخت‌افزاری آیفون احتمالاً ۳۵ دلار در ماه خواهد بود

۶ بازديد
شنیده‌ها از آن حکایت دارا هستند که اپل درصدد فعال سازی اشتراک  اپل آی دی در مشهد دشوار‌افزاری آیفون میباشد؛ سرویسی که ظاهراً ماهانه ۳۰ دلار برای یوزرها هزینه دربرخواهد داشت.
در سالیان اخیر سرویس ها به یک کدام از عناصر درآمدی اصلی کوپرتینویی‌ها تبدیل گردیده‌است؛ به‌طوری که درآمد اپل از این قسمت در سه‌ماهه‌ی منتهی به تعطیلات ۲۰۲۱ به بیش تر از ۱۹ میلیارد دلار رسید! افزون‌براین، آحاد پرداخت‌های اکوسیستم برنامه استور در سال ۲۰۲۰، ۶۴۳ میلیارد دلار برآورد میشود. این رقم هزینه‌های پرداخته‌گردیده برای تبلیغات، خرید مال و خدمت‌های دیجیتال و در غایت خریدهای فیزیکی میباشد که آن را به دستیابی‌وکاری سودآور و دیدنی خیر‌فقط برای اپل، بلکه برای بقیه مشاغل تبدیل می‌نماید.
در حال حاضر، به‌لحاظ میرسد غول دنیای فناوری درصدد ارتقا شغل‌هایش در ارائه سرویس ها با ارائه سرویسی دشوار‌افزاری میباشد که از قرار معین، با تنظیم‌اش می‌اقتدار اشتراک استعمال از تلفن همراه‌های آیفون را سوای خرید آن ها اخذ کرد. برند گِرمن از بلومبرگ جدیداً با ارائه جزئیات تکمیلی این خدمت اعلام کرده که احتمالاً یوزرها برای تهیه و تنظیم‌ی طرح آیتم مشاجره بایستی ماهانه ۳۵ دلار پرداخت نمایند.
ولی این حق اشتراک بسیار تعجب آور و گران به‌لحاظ می رسد؛ چراکه درحال‌حاضر یوزرها میتوانند ماهانه با پرداخت ۴۵ دلار آیفون ۱۳ پرو را از اپراتورهای گوشی تنظیم نمایند و بعد از پرداخت کلیه مبلغ تماماً صاحب تلفن همراه شوند؛ بدین ترتیب گمان میکنیم که اشتراک دشوار‌افزاری اپل دربرگیرنده خدمت‌هایی نظیر Apple One یا این که Apple Care باشد که درواقع حق اشتراک ۳۵ دلاری را توجیه‌پذیرتر می‌نماید.
نوشته‌علمی‌ی مرتبط:
اپل احتمالاً تا سال ۲۰۲۳ فروش آیفون به‌تیتر یک خدمت اشتراکی را شروع نماید
به‌طور کلی، اپل هنوز جزئیاتی را از این طرح ارائه نداده میباشد و نمی‌اقتدار گفته‌های گِرمن را تأیید یا این که رد کرد. بااین‌درحال حاضر، به طبعً فروش اشتراکی آیفون قادر است موافقان و معارضان متعددی داشته باشد. به عبارتی‌طورکه پیش‌خیس اشاره کردیم، درصورتی که بقیه خدمت‌های قابل انعطاف‌افزاری اپل در طرح گنجانده شوند، می تواند مورد‌ی ارزشمندی باشد؛ چون یوزرها با اجاره‌ی آیفون به گروه‌ای از خدمت‌ها دسترسی خواهند داشت که هر یک ماهانه دستکم ۵ تا ۱۰ دلار هزینه دارا هستند.
البته در غیر این شکل، به‌حیث نمی رسد که فقط اجاره طاقت فرسا‌افزار آیفون با این مبلغ عقلانی باشد؛ بدین ترتیب خوب میباشد درانتظار جزئیات قانونی خدمت مشاجره‌برانگیز اپل بمانیم و ببینیم مشتمل بر چه خصوصیت‌هایی میباشد که یوزرها را به تنظیم آن ترغیب نماید.

تماشا کنید: تست باتری آیفون SE 2022 بهبود شارژدهی را در مقایسه با نسل قبل نشان می‌دهد

۶ بازديد
قدمت باتری آیفون ۱۳ مینی در تست‌ تحقیق کوشش باتری، اپل آی دی در مشهد از آیفون SE ۲۰۲۲ عالی میباشد. این در حالی میباشد که دو دستگاه اشاره‌گردیده از تراشه‌ی یکسان منفعت میبرند.
اپل پباده سازی آیفون SE ۲۰۲۲ را تغییر و تحول نداد. علاوه‌براین به‌حیث می رسد این تلفن همراه از نگاه قدمت باتری نسبت به نسل پیشین خویش تلاش ضعیف‌تری داراست. آیفون ۱۳ مینی و آیفون SE ۲۰۲۲ هردو از تراشه‌ی A15 بایونیک و پردازنده‌ی گرافیکی چهار هسته‌ای فایده میبرند ولی کوشش آیفون ۱۳ مینی در قسمت باتری عالی میباشد. اگرچه گنجایش باتری آیفون ۱۳ مینی بیشتر از SE ۲۰۲۲ بوده ولی بایستی اعتنا داشته باشیم وضوح نمایشگر این دستگاه نیز نسبت به SE ۲۰۲۲ بیشتر میباشد.
به نقل از Wccftech، راندون بوچ، به‌تازگی آزمایشی برای آزمایش قدمت باتری آیفون ۱۳، آیفون ۱۲، آیفون ۱۳ مینی، آیفون SE ۲۰۲۲ و آیفون XR جاری ساختن داده و ویدئوی آن را در یوتیوب به‌اشتراک نهاده و حاصل نماد می دهد قدمت باتری SE ۲۰۲۲ از آیفون ۱۳ مینی کمتر میباشد.
نمایشگر آیفون ۱۳ مینی نسبت به شیت‌اکران آیفون SE ۲۰۲۲ از وضوح بالاتری سود می برد و براین اساس پیکسل‌های بیشتر روی این دستگاه، باتری بیشتری مصرف می‌نمایند. ولی در تست قدمت باتری اعمال‌گردیده به وسیله بوچ، برخلاف آنچه انتظار می‌رود، جدیدترین آیفون ارزان‌ارزش اپل زودتر بی سروصدا میگردد. باتری این دستگاه در تست آیتم اشاره پنج ساعت و ۱۶ دقیقه دوام آورد. این در حالی میباشد که اقتدار باتری آیفون ۱۳ مینی پنج ساعت و ۵۵ دقیقه بود.
بوچ اعلام کرده که فعال‌ساز‌ی نرم افزار دوربین در آیفون SE ۲۰۲۲ سبب کاهش قدمت باتری این موبایل شد‌ه‌است. بااین‌درحال حاضر، می بایست در لحاظ داشته باشید که گنجایش باتری این موبایل با گنجایش باتری آیفون ۱۳ مین تفاوت دارااست و صرف‌لحاظ از اینکه تراشه‌ی آنها چقدر باصرفه باشد یا این که چه آزمایشی روی آن ها صورت بپذیرد، بیشتر بودن گنجایش باتری به ارتقا زمان همت دستگاه یاری خواهد کرد. پیرو می توانید ویدئوی بدون نقص تست ایفا‌گردیده بوسیله بوچ را تماشا فرمایید.

برخلاف پیش‌بینی‌های اولیه، آیفون 14 پرو لنز پریسکوپی با زوم ۵ برابری نخواهد داشت

۵ بازديد
یکی تحلیلگران باتجربه میگوید آیفون‌های ۲۰۲۲ اپل به لنز پریسکوپی با گرانقدر‌نمایی اپل آی دی در مشهد پنج‌برابری مجهز نمی شوند و این دوربین در آیفون 15 پرو حضور پیدا می‌نماید.
به‌نوشته‌ی 9to5Mac، در مسافت‌ی به طور تقریب ۶ ماه باقیمانده به رونمایی آیفون‌های نسل تازه اپل، گفته می شود آیفون ۱۴ (Apple iPhone 14) در حال حاضر وارد مرحله‌ی امتحان اعتبارسنجی مهندسی (موسوم به EVT) گردیده است. همینطور، گزارش جدیدی داعیه می‌نماید آیفون‌های اپل در سال آجل‌ی میلادی به لنز موردانتظار پریسکوپی با تبارک‌نمایی پنج‌برابری مجهز میگردند.
جف پو، تحلیلگر اسم‌آشنای Haitong International Securities، در یادداشتی می‌نویسد که براساس بررسی ها، قرنطینه‌ی اخیر شهر شنژن در چین روی ساخت و ساز آیفون 14 اپل تاثیر منفی نگذاشته میباشد. اما این زمینه چندان برایمان تعجب‌برانگیز وجود ندارد؛ زیرا ازقبل می‌دانستیم سوله‌ی شهر شنژن به‌تیتر سوله‌ی اساسی فاکسکان برای ساخت تراشه‌ی آیفون کار نمی‌نماید.
جف پو میگوید پردازنده‌ی A16 که برای دو موبایل آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو تری دی مکس پباده سازی گردیده‌است، با وجود مسافرت به لیتوگرافی چهارنانومتری، قرار میباشد از دای (Die) والا‌تری درمقایسه‌با تراشه‌ی A15 بهره مند باشد. خبرپراکنی‌ها میگویند اپل این سال صرفا در سبک‌های پرو از آیفون سراغ پردازنده‌ی تازه A16 می‌رود.
به‌گفته‌ی جف پو، اپل همین سال با آیفون مینی خداحافظی می‌نماید و به‌مکان آن آیفون 14 تریدی مکس را رونمایی می‌نماید که نمایشگری گران قدر‌خیس از آیفون 14 خواهد داشت. به‌علاوه، پیش‌بینی شد‌ه‌است آیفون 14 پرو و پرو تریدی مکس برای اول‌توشه در تاریخ آیفون‌ها، به حسگر دوربین ۴۸ مگاپیکسلی مجهز باشد. جف پو نیز می گوید بها شالوده‌ی آیفون 14 اپل درحدود آیفون 13 خواهد بود.