اپل با هدف پاسخ به تقاضای افزایش‌یافته برای سری آیفون ۱۳ پرو، حجم تولید آن را افزایش می‌دهد

۵ بازديد
اپل به‌ادله ارتقا ترازو تقاضای مشتریان برای خرید محرمانه آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرومکس، اپل آی دی در مشهد توصیه‌های خویش را برای ساخت این دو موبایل هوشمند ارتقا اعطا کرد.
The Elec گزارش داده میباشد که اپل در سه‌ماهه‌ی روان واحد سنجش توصیه‌های خویش را بری آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرومکس ارتقا داده میباشد و این مبادرت به‌استدلال ارتقا تقاضا برای خصوصی لاکچری جدیدترین نسل آیفون میباشد. گفته می شود معیار تقاضا برای خرید خصوصی آیفون ۱۳ پرو اپل بیشتر از پیش‌بینی‌ها بوده میباشد.
به‌گزارش GSMArena، اپل در سه‌ماهه‌ی اولیه امسال صرفا یک‌میلیون دستگاه آیفون ۱۳ پرو توصیه داده میباشد؛ درحالی‌که پیشنهاد این موسسه برای ساخت آیفون ۱۳ پرومکس در‌این‌ برهه زمانی‌ی هنگامی ۳٫۵ میلیون دستگاه بوده میباشد. بااین‌حالا، معیار پیشنهاد آیفون ۱۳ پرو در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۲ با صعودی چشمگیر به هشت‌میلیون دستگاه و ترازو توصیه آیفون ۱۳ پرو تری دی مکس با ارتقاء ۶٫۵ میلیونی به ۱۰ میلیون دستگاه رسید.
به‌این‌ترتیب، معیار توصیه اپل برای ساخت محرمانه آیفون ۱۳ پرو در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۲ درمقایسه‌با سه‌ماهه‌ی پیشین درمجموع ۱۰ میلیون دستگاه ارتقاء یافته میباشد. این فرمان برای اپل خبر بسیار خوشی به حساب میآید؛ چون معدل ارزش فروش خانواده‌ی آیفون ۱۳ را ارتقاء میدهد و مطلقاً سرمایه‌گذاران نیز از درآمد اضافه شادمان خواهند شد.
نوشته‌علمی‌های مرتبط:
برند گارمن تأکید کرد: اپل آیفون 14 پرو را به دوربین عریض ۴۸ مگاپیکسلی مجهز می‌نماید
اشتباهات زنجیره تأمین اپل به پروسه ساخت و ساز نمایشگرهای آیفون زخم دور از شوخی می زند
این داده ها با گزارش‌هایی مطابقت و همخوانی دارااست که تا قبل از اینً در باب داده های عددی فروش آیفون ۱۳ پرو منتشر گردیده‌است. در خبرهای قبلی، اشاره گردیده بود که واحد سنجش فروش آیفون ۱۳ اپل ۱۰ درصد ارتقاء خواهد یافت و درآمد عرضه‌کنندگان اپل نیز رویش خواهد کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.