شنبه ۲۰ فروردین ۰۱ | ۱۰:۲۴ ۱۴ بازديد
اپل درسال ۲۰۲۱ بخشی از سهم بازار هدفونهای بیسیم اپل آی دی در مشهد را از دست داده و سهم سامسونگ با گلکسی بادزهای این مجموعه درین بازار ارتقاء یافته میباشد.
تمامیگیری بیماری کرونا در سال ۲۰۲۰ بازدارنده پیشرفت صنعت هدفونهای بیسیم نشد و همین مراحل در سال قبل نیز درمورد بازار ذیل سلطهی اپل ادامه داشته میباشد. آحاد فروش جهانی هدفون های بی سیم حقیقی (TWS) در سال ۲۰۲۱ همچنان به پرورش خویش خاطر نشان کرد و از ۲۳۰ میلیون دستگاه به ۳۰۰ میلیون دستگاه رسید که علامتدهندهی پرورش ۲۴ درصدی میباشد. درحالیکهاین رقم بههیچتیتر عدد متوسطی محسوب نمی شود، پژوهش ها کانترپوینت ارتقا ۳۳ درصدی را برای وسعت فروش این تولید ها پیشبینی کرده بود و اکنون این موسسه تحقیقاتی استدلال سعی ضعیف بازار را به تأثیر کووید ۱۹ مرتبط دانسته میباشد.
به نقل از فونآرنا، اپل که توشه دیگر بهراحتی در بالا جدول برگزیدگان فروشندگان هدفونهای بیسیم دنیا قرار گرفته میباشد، تا حدودی در از دست دادن سهم خویش از این بازار تقصیر کار میباشد" چون ایرپاد ۳ دیرتر از آنچه نظارتگران انتظار داشتند، روانهی بازار شد. اما این هدفون باگاز به محصولی برنده تبدیل شد و در سهماههی چهارم به داده های عددی فروش درخورتوجهی دست یافت.
می بایست اشاره کنیم ایرپاد ۲ و ایرپاد پرو در سال ۲۰۲۱ همچنان بسیار دوست داستنی بودند چون تبلیغات اپل برای این دو مال روی خریداران تأثیر متعددی داشت. این دو فرآورده به اپل یاری کرد تا فروش کلی خویش را در سراسر دنیا در مقایسه با سال ۲۰۲۰ حدود پنج درصد ارتقاء دهد. اگرچه واحد سنجش فروش هدفونهای TWS اپل در سال ۲۰۲۱ ارتقاء یافت البته سهم بازار کمپانی بومی در کوپرتینو با افت چهار درصدی مواجه شد کهاین مسئله مطلقاً برای سرمایهگذاران این موسسه خبر خیر و خوبی وجود ندارد. شیائومی درین مدتی وقتی همچنان مقام دوم را نگهداری کرد و سامسونگ نیز چیره شد با کوشش خوب در بازار، مسافتی خویش را با شیائومی کم کند.
سامسونگ بهلطف گلکسی بادز پرو و گلکسی بادز ۲، سومی فروشندهی تعالی هدفونهای بیسیم عالم میباشد که داده های عددی فروش خویش را تا ۳۳ درصد ارتقا داده میباشد. علاوهبراین سهم بازار غول فناوری کرهی جنوبی از ۶٫۷ درصد در سال ۲۰۲۰ به ۷٫۲ درصد در نقطه پایان سال ۲۰۲۱ رسیده میباشد.
- ۰ ۰
- ۱ نظر
هدفون موسیقی ایدهآل باید از ویژگیهای متعددی برخوردار باشد تا تجربهی گوش دادن به موسیقی را به حداکثر برساند. اولین و مهمترین ویژگی یک هدفون عالی، کیفیت صدا است. این به معنای انتقال و بازتولید دقیق ترکیب صداهای مختلف، از جمله بسها، میانبسها و ترکیبات آنها بدون تغییرات زیاد و افت کیفیت است. هدفون با کیفیت باید بتواند صدای عمیق و پرفراز و نشیب را به درستی بازتولید کند، بدون این که صدایی از دست بدهد یا صدای جانبی اضافی به آن اضافه شود. به علاوه، هدفون موسیقی باید دارای عایقی مناسب برای سر و گوش باشد تا صدای محیط خارجی به داخل گوش کاهش یابد و کاربر به طور کامل در تجربه گوش دادن به موسیقی غرق شود.
https://saziha.ir/%d9%85%d8%aa%d9%86%d9%88%d8%b9-%d9%85%d9%88%d8%b3%db%8c%d9%82%db%8c/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%af%d9%81%d9%88%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%b3%db%8c%d9%82%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d9%84-2023.html
ویژگی دیگری که یک هدفون موسیقی عالی باید دارا باشد، راحتی و سبکی است. یک هدفونی که بر روی سر و گوشهای کاربر به طور طولانی مدت قرار میگیرد باید به گونهای طراحی شده باشد که باعث خستگی و ناراحتی نشود. بنابراین، مواد انتخابی برای ساختار فریم و پدهای گوشی هدفون بسیار مهم است. از جنس های نرم و لطیف و قابل تنفس استفاده شود تا فشار یا گرما را از سر و گوشهای کاربر دور نگه دارد. علاوه بر این، هدفون باید قابلیت تنظیم برای اندازههای مختلف سر را داشته باشد تا برای هر فرد بهینه باشد. به این ترتیب، کاربران میتوانند لذت بیشتری از گوش دادن به موسیقی با استفاده از هدفون را تجربه کنند.